Klorofyl@feddit.dkM to Nyheder@feddit.dk · 12 days agoDansk myggeforsker: »Nu er de kommet på vingerne!«videnskab.dkexternal-linkmessage-square22linkfedilinkarrow-up110arrow-down10
arrow-up110arrow-down1external-linkDansk myggeforsker: »Nu er de kommet på vingerne!«videnskab.dkKlorofyl@feddit.dkM to Nyheder@feddit.dk · 12 days agomessage-square22linkfedilink
minus-squarefarsinuce@feddit.dklinkfedilinkarrow-up9·12 days ago er det så ikke også lidt hyggeligt med et myggestik Tak, du må gerne få mine!
minus-squarePresident_Pyrus@feddit.dkMlinkfedilinkarrow-up5·11 days agoJa, jeg kan også godt undvære mine. Klorofyl skal være så satans velkommen til at overtage dem!
minus-squareTralle@feddit.dklinkfedilinkarrow-up5·11 days agoDr har en norsk serie “Isak og hytten” mener jeg det hedder. I et af de sidste afsnit sidder han ved en strandkant. Fuldstændig dækket i myg, man får spat af at se på det 😄
minus-squareKlorofyl@feddit.dkOPMlinkfedilinkarrow-up5·11 days ago@farsinuce@feddit.dk og Pyrus, Jeg står til tjeneste 🤪
Tak, du må gerne få mine!
Ja, jeg kan også godt undvære mine. Klorofyl skal være så satans velkommen til at overtage dem!
Dr har en norsk serie “Isak og hytten” mener jeg det hedder. I et af de sidste afsnit sidder han ved en strandkant. Fuldstændig dækket i myg, man får spat af at se på det 😄
@farsinuce@feddit.dk og Pyrus,
Jeg står til tjeneste 🤪