• Tralle@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    5
    ·
    15 days ago

    Dr har en norsk serie “Isak og hytten” mener jeg det hedder. I et af de sidste afsnit sidder han ved en strandkant. Fuldstændig dækket i myg, man får spat af at se på det 😄