Regeringen vil gerne have gratis offentlig transport til børn og unge. I Fredericia kan alle gå ind i bussen uden billet. Og det har fået passagertallet i vejret.
Jeg ville ønske at nogen lavede en beregning på hvor meget kommunen sparer fordi de ikke længere skal betale for den enorme billetinfrastruktur så som kortscannere, automater, billetprintete, servere, billetkontrol (personale), bødehåndtering, vedligehold og håndtering af mange forskellige billet produkter årskort, rabatter etc med forskellige priser… Nu koster det kun driften af den rå transport og intet andet.
Jeg synes det er en fantastik idé! Jeg har indsendt det til RUC som et projektforslag. Ved ikke helt hvor ellers man kan foreslå noget lignende. Jeg vil opfordre alle der har idéer til at gøre samme.
Jeg ville ønske at nogen lavede en beregning på hvor meget kommunen sparer fordi de ikke længere skal betale for den enorme billetinfrastruktur så som kortscannere, automater, billetprintete, servere, billetkontrol (personale), bødehåndtering, vedligehold og håndtering af mange forskellige billet produkter årskort, rabatter etc med forskellige priser… Nu koster det kun driften af den rå transport og intet andet.
Jeg synes det er en fantastik idé! Jeg har indsendt det til RUC som et projektforslag. Ved ikke helt hvor ellers man kan foreslå noget lignende. Jeg vil opfordre alle der har idéer til at gøre samme.
Evt., CBS?