Mit nummer er i cirkulering ude på narkomarkedet. Jeg er så træt af at blive ved med at skrive til dem at de skal slette mit nummer og fjerne mig fra listen. Jeg overvejer snart at tippe politiet, fordi det bliver ved. Kan gangsters på en eller anden måde tracke hvem der har anmeldt dem eller er jeg safe?

  • Meldrik@lemmy.wtf
    link
    fedilink
    arrow-up
    5
    ·
    23 days ago

    Er det ikke bare nemmere at skifte nummer? Jeg kender også én, som fik nyt nummer fordi det nummer han havde fået først, åbenbart var ejet af en tidligere stofmisbruger…

  • SorteKanin@feddit.dkM
    link
    fedilink
    arrow-up
    4
    ·
    23 days ago

    Kan gangsters på en eller anden måde tracke hvem der har anmeldt dem eller er jeg safe?

    Jeg kan ikke lige se hvordan de skulle vide det, men du kunne vente i noget tid før du anmelder hvis du er bekymret, så burde de vel ikke kunne koble det til dig, tænker jeg.

  • DaKoTa@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    22 days ago

    Jeg ved det lyder lidt fucked, men har du prøvet at ignorere dem? Jeg mener det med de bedste intentioner. Jeg modtager sjældent spam opkald fordi jeg aldrig tager telefonen, så til sidst må jeg være blevet markeret som dødt nr eller sådan noget.

    • lemmywigs@feddit.dkOP
      link
      fedilink
      arrow-up
      3
      ·
      21 days ago

      Tjo, har godt nok gjort det i mange år indtil for kort tid siden, men det er vel det der skal til, blandet med tips til politiet