Mit nummer er i cirkulering ude på narkomarkedet. Jeg er så træt af at blive ved med at skrive til dem at de skal slette mit nummer og fjerne mig fra listen. Jeg overvejer snart at tippe politiet, fordi det bliver ved. Kan gangsters på en eller anden måde tracke hvem der har anmeldt dem eller er jeg safe?

  • DaKoTa@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    19 days ago

    Jeg ved det lyder lidt fucked, men har du prøvet at ignorere dem? Jeg mener det med de bedste intentioner. Jeg modtager sjældent spam opkald fordi jeg aldrig tager telefonen, så til sidst må jeg være blevet markeret som dødt nr eller sådan noget.

    • lemmywigs@feddit.dkOP
      link
      fedilink
      arrow-up
      3
      ·
      18 days ago

      Tjo, har godt nok gjort det i mange år indtil for kort tid siden, men det er vel det der skal til, blandet med tips til politiet