Jeg ved at der er mange herinde, der af gode grunde ikke bryder sig om Amazon, men det er nok det bedste tilbud jeg har set i lang tid. Og med de priser vi ser for tiden, så må man vel nogen gange bide i det sure æble :)

  • bobslaede@feddit.dk
    link
    fedilink
    dansk
    arrow-up
    2
    ·
    1 month ago

    Det er skisme meget plads! Hold nu fast!
    Du skal i det mindste have dine billeder derhjemme :) Min families billeder fylder næsten 400 GB.
    Vi bruger Immich.

    Du har jo plads nok til resten af livet der!

    Måske en film samling skal ind og være digital?

    Du kan måske have samtlige Linux distroer liggende og seede :)

    • President_Pyrus@feddit.dkOP
      link
      fedilink
      arrow-up
      2
      ·
      1 month ago

      Når jeg har fået testet dem alle, sat dem i serveren og erstattet de gamle der ryger på pension nu, så kommer jeg til have 92 TB brugbar plads i alt på serveren. Jeg havde nok godt kunnet klare mig bare med 4 nye, men den sidste fik jeg altså meget billigt.

      Jeg har faktisk allerede Immich kørende på serveren. Men nu bliver der nok lidt plads i overskud til at familien også kan bruge af pladsen.

      Jeg tror faktisk jeg har en gammel Ubuntu distro liggende og seeded i mange år efterhånden. Den skal nok have lidt selskab!

      Og der skal helt bestemt rippes nogle flere film nu :)