Klorofyl@feddit.dkM to Nyheder@feddit.dk · 11 days agoDansk myggeforsker: »Nu er de kommet på vingerne!«videnskab.dkexternal-linkmessage-square22linkfedilinkarrow-up110arrow-down10
arrow-up110arrow-down1external-linkDansk myggeforsker: »Nu er de kommet på vingerne!«videnskab.dkKlorofyl@feddit.dkM to Nyheder@feddit.dk · 11 days agomessage-square22linkfedilink
minus-squareKlorofyl@feddit.dkOPMlinkfedilinkarrow-up3·10 days agoDet er faktisk rigtigt. Jeg har gjort det samme. Bruger bare en tung te-ske som jeg varmer op i varmt vand. Holder den mod et par gange med opvarmning i mellem. Tror ganske simpelt at varmen ødelægger det protein der sidder og irriterer.
minus-squareNis@feddit.dklinkfedilinkarrow-up3·10 days agoJeg prøvede også med en varm ske. Én gang. Fik en flot brandvabel. Men det virkede. Myggestikket kløede ikke mere 🤣
Det er faktisk rigtigt. Jeg har gjort det samme. Bruger bare en tung te-ske som jeg varmer op i varmt vand. Holder den mod et par gange med opvarmning i mellem.
Tror ganske simpelt at varmen ødelægger det protein der sidder og irriterer.
Jeg prøvede også med en varm ske. Én gang. Fik en flot brandvabel. Men det virkede. Myggestikket kløede ikke mere 🤣
Haha. Det må have gjort ret ondt.