• Klorofyl@feddit.dkOPM
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    10 days ago

    Det er faktisk rigtigt. Jeg har gjort det samme. Bruger bare en tung te-ske som jeg varmer op i varmt vand. Holder den mod et par gange med opvarmning i mellem.

    Tror ganske simpelt at varmen ødelægger det protein der sidder og irriterer.

    • Nis@feddit.dk
      link
      fedilink
      arrow-up
      3
      ·
      10 days ago

      Jeg prøvede også med en varm ske. Én gang. Fik en flot brandvabel. Men det virkede. Myggestikket kløede ikke mere 🤣