• ExcessShiv@lemmy.dbzer0.com
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    15 days ago

    Jeg er slet ikke uenig i de positive effekter af gratis offentlig transport…men kun hvis de kan finde ud af at skalere finansieringen af det dynamisk så den følger antallet af passagerer. Der skal jo ikke bare flere pladser til, skidtet skal jo også køre stabilt og til tiden.

    • twig@feddit.dk
      link
      fedilink
      arrow-up
      4
      ·
      15 days ago

      Det er jeg skam også enig i :-)

      Vi må se! Jeg håber det bliver godt - det og så det med tandlægerne er to store skred i min optik. På den gode måde.