Regeringen vil gerne have gratis offentlig transport til børn og unge. I Fredericia kan alle gå ind i bussen uden billet. Og det har fået passagertallet i vejret.
Jeg er slet ikke uenig i de positive effekter af gratis offentlig transport…men kun hvis de kan finde ud af at skalere finansieringen af det dynamisk så den følger antallet af passagerer. Der skal jo ikke bare flere pladser til, skidtet skal jo også køre stabilt og til tiden.
Jeg er slet ikke uenig i de positive effekter af gratis offentlig transport…men kun hvis de kan finde ud af at skalere finansieringen af det dynamisk så den følger antallet af passagerer. Der skal jo ikke bare flere pladser til, skidtet skal jo også køre stabilt og til tiden.
Det er jeg skam også enig i :-)
Vi må se! Jeg håber det bliver godt - det og så det med tandlægerne er to store skred i min optik. På den gode måde.