• twig@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    4
    ·
    18 days ago

    Det er jeg skam også enig i :-)

    Vi må se! Jeg håber det bliver godt - det og så det med tandlægerne er to store skred i min optik. På den gode måde.