Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

  • Nangijala@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    8
    ·
    22 days ago

    Det er en pissegod ide at male kopper sammen! ❤️ genialt! Håber I kommer til at hygge jer bravt!

    • bobslaede@feddit.dk
      link
      fedilink
      arrow-up
      9
      ·
      22 days ago

      Mig og min søn har malet mange ting, det gør gode gaver og er super hyggeligt.
      Min far har aldrig været en krea type, det har altid været min mor, så det er også lidt spændende at se hvordan han griber den.
      Om ikke andet har de god kaffe og juice ☕

      • Nangijala@feddit.dk
        link
        fedilink
        arrow-up
        6
        ·
        22 days ago

        Ja, men det er jo det geniale i det! Det er sådan noget alle kan være med på og så har man et fysisk minde man kan tage med hjem bagefter ❤️ krydser fingre for at han synes om det! Om ikke andet, kan det ikke være andet end dejligt at være på tur med dig og din søn. Hvis jeg var bedsteforælder, så ville jeg blive mega rørt over at mit barn og barnebarn ville bruge en dag sammen med mig, også selvom vi skulle spille tennis eller håndbold (det er sådan nogle ting, der ikke ville sige mig noget ud af kontekst). Det ville være sjovt og hyggeligt fordi det var sammen med to af de mennesker jeg elsker mest i hele verden. Så jeg håber at han bliver glad! :D

        • bobslaede@feddit.dk
          link
          fedilink
          arrow-up
          11
          ·
          21 days ago

          Det var super hyggeligt, og en rigtig god oplevelse for alle. Jeg glæder mig til at se det endelige resultat.

          Her er min espresso kop, som jeg har prøvet at male som en solsikke 🌻. Er spændt på farverne når den er blevet glaseret og brændt.

          malet kop inden den er brændt

          • Nangijala@feddit.dk
            link
            fedilink
            arrow-up
            3
            ·
            21 days ago

            Kæft en flot kop! God ide med måden du malede solsikkerne på! Kan godt lide når folk er lidt kreative med deres designs xD de gange jeg har været afsted med venner har jeg aldrig nogle idéer og det ender i totalt kaos hver gang - men resultatet er altid grineren.

            hvad endte din far og søn med at lave?

            Glad for at høre at alle hyggede sig! Synes stadig at det er tæt på at være en genistreg, den idé!

            • bobslaede@feddit.dk
              link
              fedilink
              arrow-up
              3
              ·
              21 days ago

              Min far lavede en underkop til at ligge køkkengrej på når man laver mad. Han malede Dannebrog, solen, himlen og et æbletræ og skrev “Farsdag 2026” på den. Den blev rigtig god.

              Min søn er mega kreativ, og det var ham der hjalp mig langt hen ad vejen med mit design, og hvordan jeg kunne lave solsikken.

              Han lavede selv en kop der fadede fra blå over i blå stænk på ydersiden, og fadede fra brun til hvid inden i.

              • Nangijala@feddit.dk
                link
                fedilink
                arrow-up
                3
                ·
                21 days ago

                Fuck hvor godt :'D Elsker din fars design. Jeg kan lige se den for mig. Det er et hyggeligt indslag i køkkenet ❤️ synes også at det at han skriver Fars Dag 2026 siger meget om hvordan han havde det med at være afsted med jer ❤️ det er fanme cute.

                Din søns design lyder også ret fedt! Blå og brun kan virkelig også noget sammen når det bliver gjort rigtigt. Håber de alle sammen kommer til at se konge ud på den anden side af ovnen! Synes altid mine kaos-kopper ender med at tage sig meget godt ud når de er blevet brændt. De ligner noget der er løgn når jeg er færdig med at male, men ovnen redder dem hver gang 🤣