• cute_astronaut@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    1 month ago

    Ja tak, det var lidt vildt, det rumlede først og så rykkede det i huset ligesom når der kommer et kraftigt stormstød

    • Underbroen@feddit.dkOP
      link
      fedilink
      arrow-up
      3
      ·
      1 month ago

      Jeg synes det var vildere end sidst (eller i 2008), men der sov jeg, så der blev jeg vækket af det og mærkede ikke den fulde styrke