• Underbroen@feddit.dkOP
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    1 month ago

    Jeg synes det var vildere end sidst (eller i 2008), men der sov jeg, så der blev jeg vækket af det og mærkede ikke den fulde styrke