Underbroen@feddit.dk to Nyheder@feddit.dk · 1 month agoHovedstadsområdet ramt af formodet jordskælvwww.dr.dkexternal-linkmessage-square7linkfedilinkarrow-up14arrow-down10cross-posted to: nyheder@feddit.dk
arrow-up14arrow-down1external-linkHovedstadsområdet ramt af formodet jordskælvwww.dr.dkUnderbroen@feddit.dk to Nyheder@feddit.dk · 1 month agomessage-square7linkfedilinkcross-posted to: nyheder@feddit.dk
minus-squareUnderbroen@feddit.dkOPlinkfedilinkarrow-up3·1 month agoJeg synes det var vildere end sidst (eller i 2008), men der sov jeg, så der blev jeg vækket af det og mærkede ikke den fulde styrke
minus-squarecute_astronaut@feddit.dklinkfedilinkarrow-up3·1 month agoSidst vågnede jeg ikke så der sov jeg igennem det, den her tror jeg var være
Jeg synes det var vildere end sidst (eller i 2008), men der sov jeg, så der blev jeg vækket af det og mærkede ikke den fulde styrke
Sidst vågnede jeg ikke så der sov jeg igennem det, den her tror jeg var være