Hvis du er over 30 og spillede computerspil som barn, så er der en god chance for at du har spillet Heroes of Might and Magic. Og hvis du har spillet Heroes of Might and Magic i dine unge dage, er der gode chancer for at du har gået rundt med abstinenser i hele dit … Continued
Jeg har prøvet det lidt. Jeg har adgang til det gennem gamepass, så jeg blev nysgerrig. Den fornemmelse jeg umiddelbart får er, at helte og units virker meget som i 5’eren. Dvs. evner man kender derfra, hvor man har mulighed for at specialisere på højere levels, og units har to versioner, der kan opgraderes til, når man har bygget en forbedret version af den bygning, de bliver lavet i. Selve looket på det hele er ret klassisk som en moderne version af 3’eren. Dog ved jeg ikke om det er fordi jeg er blevet gammel eller hvad, men jeg har LIDT svært ved at se, hvad alting er. Har det som om mange ting er for små, og så er der fin mulighed for at zoome ind, men hvis jeg zoomer ind, føles det til gengæld sådan lidt klaustrofobisk. Det er lidt skørt. Som om alting burde have været repræsenteret af lidt større modeller. Men alt i alt virker det ok! Der har været nogle moderne titler i serien, der har føltes helt forkerte, og sådan har jeg det ikke umiddelbart med det her.
Jeg har sku købt det og det er umiddelbart en fin kampagne :) intet mindblowing, men det synes jeg faktisk ingen Heroes kampagne har været så det følger ligesom linjen der. Man kommer rundt om de forskellige factions, og dialogen og worldbuilding er fin
Jeg har prøvet det lidt. Jeg har adgang til det gennem gamepass, så jeg blev nysgerrig. Den fornemmelse jeg umiddelbart får er, at helte og units virker meget som i 5’eren. Dvs. evner man kender derfra, hvor man har mulighed for at specialisere på højere levels, og units har to versioner, der kan opgraderes til, når man har bygget en forbedret version af den bygning, de bliver lavet i. Selve looket på det hele er ret klassisk som en moderne version af 3’eren. Dog ved jeg ikke om det er fordi jeg er blevet gammel eller hvad, men jeg har LIDT svært ved at se, hvad alting er. Har det som om mange ting er for små, og så er der fin mulighed for at zoome ind, men hvis jeg zoomer ind, føles det til gengæld sådan lidt klaustrofobisk. Det er lidt skørt. Som om alting burde have været repræsenteret af lidt større modeller. Men alt i alt virker det ok! Der har været nogle moderne titler i serien, der har føltes helt forkerte, og sådan har jeg det ikke umiddelbart med det her.
Er der en historie som er værd at spille igennem?
Jeg har ikke prøvet kampagnen, men der står et sted, at det kun er første akt, der er tilgængeligt lige nu, fordi spillet jo faktisk er early access.
Jeg har sku købt det og det er umiddelbart en fin kampagne :) intet mindblowing, men det synes jeg faktisk ingen Heroes kampagne har været så det følger ligesom linjen der. Man kommer rundt om de forskellige factions, og dialogen og worldbuilding er fin