• EnligSvale@feddit.dk
      link
      fedilink
      arrow-up
      4
      ·
      2 months ago

      Jeg har ikke prøvet kampagnen, men der står et sted, at det kun er første akt, der er tilgængeligt lige nu, fordi spillet jo faktisk er early access.

      • Marand@feddit.dk
        link
        fedilink
        arrow-up
        3
        ·
        2 months ago

        Jeg har sku købt det og det er umiddelbart en fin kampagne :) intet mindblowing, men det synes jeg faktisk ingen Heroes kampagne har været så det følger ligesom linjen der. Man kommer rundt om de forskellige factions, og dialogen og worldbuilding er fin