Hvis du er over 30 og spillede computerspil som barn, så er der en god chance for at du har spillet Heroes of Might and Magic. Og hvis du har spillet Heroes of Might and Magic i dine unge dage, er der gode chancer for at du har gået rundt med abstinenser i hele dit … Continued
Jeg har sku købt det og det er umiddelbart en fin kampagne :) intet mindblowing, men det synes jeg faktisk ingen Heroes kampagne har været så det følger ligesom linjen der. Man kommer rundt om de forskellige factions, og dialogen og worldbuilding er fin
Er der en historie som er værd at spille igennem?
Jeg har ikke prøvet kampagnen, men der står et sted, at det kun er første akt, der er tilgængeligt lige nu, fordi spillet jo faktisk er early access.
Jeg har sku købt det og det er umiddelbart en fin kampagne :) intet mindblowing, men det synes jeg faktisk ingen Heroes kampagne har været så det følger ligesom linjen der. Man kommer rundt om de forskellige factions, og dialogen og worldbuilding er fin