Hvis du er over 30 og spillede computerspil som barn, så er der en god chance for at du har spillet Heroes of Might and Magic. Og hvis du har spillet Heroes of Might and Magic i dine unge dage, er der gode chancer for at du har gået rundt med abstinenser i hele dit … Continued
Det er sørme gode nyheder - jeg troede franchisen var død :(