minus-squarewillyisslangforwang@feddit.dktoSpil@feddit.dk•Forrygende start [500.000 salg] for nyt Heroes of Might and Magiclinkfedilinkarrow-up2·2 months agoDet er sørme gode nyheder - jeg troede franchisen var død :( linkfedilink
minus-squarewillyisslangforwang@feddit.dktoNyheder@feddit.dk•Michael Böss satte et mellemrum for meget: »Man er jo hunderæd for at parkere helt generelt« [Apcoa opkræver p-bøde på baggrund af mellemrum i indtastning]linkfedilinkarrow-up2·1 year agoJeg drømte om at være brandmand indtil jeg fandt ud af de slukker brandene. Men p-vagt? Så hellere pyroman :( linkfedilink
Det er sørme gode nyheder - jeg troede franchisen var død :(