Hey folket, hvilken oversætter bruger i? Evt en app?
Deepl. Både app og hjemmeside. Den er bar’ wæl’di
Tak, 2 på Deepl så må den være bra ;)
Også er den endda på Fdroid! Sweet
Trippel op på DeepL. Bruger den dagligt og foretrækker den fremfor Google Translate. Mener, den er tysk. De har vidst en sprogmodel bag til at forbedre oversættelserne. Elsker deres “Write” feature på engelsk.
+1 på deepl.
Super smart på telefonen, marker og vælg oversæt. Super smidigt.

Den er virkelig god, det må jeg sige! Tak! :D
Deepl er super god. Hvis du vil have en LLM, vil jeg anbefale Le Chat fra Mistral eller Lumo fra Proton.
Fedt, det tjekker jeg ud.
DeepL outperformer translate
Vivaldi’s indbyggede er god I ny og næ, men når det kommer til sætninger jeg vil oversætte mere præcist, så er det deepl. Eksempelvis “midterskilningsfrisure” til “parted hairstyle”.
Jeg bruger nogen gange Offline Translator. Virker helt fint til det meste tror jeg.
tjek, tusind tak.
I use Kagi translate, it is US based however it does seem to be on the right side of privacy.
Thx, and Open Source? :)
No, but with some good concerns. I feel it’s been working well for me in terms of search and translation.
Okay, cool. Will look into it :)





