500Kr/mnd må alligevel kunne mærkes hvis men er nede i den ende.
Det kan sikkert mærkes, men det er jo ikke noget der fundamentalt ændrer noget for de mennesker, tænker jeg. Skal de have endnu en almisse i 2027, når de stadig er den fattigste fjerdedel og uligheden stadig er så stor at bare det at være i den fattigste fjeredel gør en person fattig nok til at de har svært ved at handle ind? Det er virkelig svært ikke at se det her som en lappeløsning.
Nej jeg er faktisk fuldstændig enig, det er en lappeløsning, og en dårlig en syntes jeg. Jeg så hellere at den skattereform der lige er rullet ud var vendt på hovedet, det ville give dem med mindst et markant bedre løft.
Det er ikke engang et lappeløsning på fødevarepriserne.
Det er Mette der direkte prøver at købe alle de stemmer hun har smidt i skraldespanden tilbage fra den fattige del af befolkningen før valget kommer.
Jeg er muligvis meget pessimistisk omkring alt de siger fra regeringens side op til det her valg. 😅
Det kan sikkert mærkes, men det er jo ikke noget der fundamentalt ændrer noget for de mennesker, tænker jeg. Skal de have endnu en almisse i 2027, når de stadig er den fattigste fjerdedel og uligheden stadig er så stor at bare det at være i den fattigste fjeredel gør en person fattig nok til at de har svært ved at handle ind? Det er virkelig svært ikke at se det her som en lappeløsning.
Nej jeg er faktisk fuldstændig enig, det er en lappeløsning, og en dårlig en syntes jeg. Jeg så hellere at den skattereform der lige er rullet ud var vendt på hovedet, det ville give dem med mindst et markant bedre løft.
Enig.
Det er ikke engang et lappeløsning på fødevarepriserne.
Det er Mette der direkte prøver at købe alle de stemmer hun har smidt i skraldespanden tilbage fra den fattige del af befolkningen før valget kommer.
Jeg er muligvis meget pessimistisk omkring alt de siger fra regeringens side op til det her valg. 😅