SorteKanin@feddit.dkM to Nyheder@feddit.dk · 1 month agoEn af verdens rigeste mænd [Jeff Bezos] vil droppe skatten for den nederste halvdel af lønmodtagernewww.dr.dkexternal-linkmessage-square10linkfedilinkarrow-up164arrow-down13
arrow-up161arrow-down1external-linkEn af verdens rigeste mænd [Jeff Bezos] vil droppe skatten for den nederste halvdel af lønmodtagernewww.dr.dkSorteKanin@feddit.dkM to Nyheder@feddit.dk · 1 month agomessage-square10linkfedilink
minus-squaredrktlinkfedilinkarrow-up6·1 month agoManden kan betale hans ansatte en god løn, men gør det ikke. Hvorfor skal jeg tro på ham?
Manden kan betale hans ansatte en god løn, men gør det ikke. Hvorfor skal jeg tro på ham?