cross-posted from: https://lemy.nl/post/3972717
Het kabinet wil in de komende vier jaar 75.000 statushouders aan het werk helpen. Dat schrijft minister Aartsen van Werk en Participatie in een brief aan de Tweede Kamer, waarin hij de hoofdlijnen van de plannen schetst. Hij wil na de zomer de plannen verder uitwerken.
Het kabinet vindt dat er te […]
You must log in or # to comment.
“Ze pakken onze banen af!”
En zorgen weer voor nieuwe banen door dingen te kunnen kopen. Fijn dat dit nu ook op tafel ligt.
De politiek is langzaam maar soms leren ze wel iets.

