cross-posted from: https://lemy.nl/post/3972717

Het kabinet wil in de komende vier jaar 75.000 statushouders aan het werk helpen. Dat schrijft minister Aartsen van Werk en Participatie in een brief aan de Tweede Kamer, waarin hij de hoofdlijnen van de plannen schetst. Hij wil na de zomer de plannen verder uitwerken.

Het kabinet vindt dat er te […]

  • Vincent@feddit.nl
    link
    fedilink
    Nederlands
    arrow-up
    3
    ·
    21 days ago

    “Ze pakken onze banen af!”

    En zorgen weer voor nieuwe banen door dingen te kunnen kopen. Fijn dat dit nu ook op tafel ligt.