Købte togbilletter for en del tid siden. Blev i dag kaldt til aktivering i jobcentret i samme periode. Skulle jeg have meldt ferie? Bliver jeg nødt til at afbestille billetterne nu?

  • SlicedPotato@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    1 month ago

    Du kan stadig nå at melde ferie hvis der er 14+ dage til den starter. Ellers kontakt jobcenteret og hør om du kan alligevel.