Købte togbilletter for en del tid siden. Blev i dag kaldt til aktivering i jobcentret i samme periode. Skulle jeg have meldt ferie? Bliver jeg nødt til at afbestille billetterne nu?
Købte togbilletter for en del tid siden. Blev i dag kaldt til aktivering i jobcentret i samme periode. Skulle jeg have meldt ferie? Bliver jeg nødt til at afbestille billetterne nu?
Du kan stadig nå at melde ferie hvis der er 14+ dage til den starter. Ellers kontakt jobcenteret og hør om du kan alligevel.