Velkommen til Kulturmandag!
Her deler vi hvad vi har set, læst, spillet, hørt – eller bare oplevet med hjertet åbent og hovedet halvt på skrå. Ingen anmeldelser nødvendige, bare din ufiltrerede oplevelse af kultur i bredeste forstand.
🎬 En film der rørte dig? 📚 En bog du ikke kunne slippe? 🎮 Et spil der sugede tiden? 🌿 Eller måske bare en tur i skoven med en guldsmed som wingman?
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver mandag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .


Jeg synes det er en fremragende serie. Noget af det bedste scifi der har været på tv i lang tid
Har læst (hørt) bøgerne flere gange. De er rigtig rigtig gode, og jeg lytter da også hellere til dem igen end at se serien igen.
Der er en del der er ændret i forhold til bøgerne, senere i tv showet er der nogle personer der har en helt andet rolle end i bøgerne og nogle bliver skrevet ud af serien pga fnidder bag kameraet.
Jeg kom så også fra serien til bøgerne, kan være det betyder meget.
Folk brokkede sig også i vildskab over lotr da de kom som film.
Som drkt skriver så måtte godt have gjort lidt mere ud af realisme (så meget som man nu kan når det handler om space aliens), HADER når der er lyd i rummet på film.