Velkommen til Kulturmandag!

Her deler vi hvad vi har set, læst, spillet, hørt – eller bare oplevet med hjertet åbent og hovedet halvt på skrå. Ingen anmeldelser nødvendige, bare din ufiltrerede oplevelse af kultur i bredeste forstand.

🎬 En film der rørte dig? 📚 En bog du ikke kunne slippe? 🎮 Et spil der sugede tiden? 🌿 Eller måske bare en tur i skoven med en guldsmed som wingman?

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver mandag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

  • ExcessShiv@lemmy.dbzer0.com
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    edit-2
    1 month ago

    Jeg ville virkelig gerne give den em chance, og sæson et er ikke langt fra handlingen i første bog. Det stikker bare helt af I anden sæson og afviger helt vildt. Har egentlig også kun set halvdelen af sæson to kan jeg se, og kommer nok ikke til at se mere af serien.

    Ja det er en helt fin scifi serie for sig selv tror jeg.