Hvis du er over 30 og spillede computerspil som barn, så er der en god chance for at du har spillet Heroes of Might and Magic. Og hvis du har spillet Heroes of Might and Magic i dine unge dage, er der gode chancer for at du har gået rundt med abstinenser i hele dit … Continued
Har hørt lidt i krogene om Olden Era en gang i mellem, bliver spændende at høre hvordan det bliver modtaget. Jeg kunne godt forestille mig at jeg i det mindste spiller campaign igennem hvis de ikke har fucket det helt op.
Har hørt lidt i krogene om Olden Era en gang i mellem, bliver spændende at høre hvordan det bliver modtaget. Jeg kunne godt forestille mig at jeg i det mindste spiller campaign igennem hvis de ikke har fucket det helt op.