Jeg er imod at staten skal direkte subsidere bilkøb så længe bussen koster penge inde i midten af Danmarks største byer. Vi kan godt gøre begge, og staten kan også godt kun gøre den ene, men jeg nægter at blive ved med at høre argumenter om at offentlig transport ikke dur, og er dyr, og DSB dit og Banedanmark dat, når staten betaler folk for at købe en bil, den dyreste og mest ineffektive form for transport.
Bil-transport er allerede den mest stats-betalte form for transport.
Jeg er imod at staten skal direkte subsidere bilkøb så længe bussen koster penge inde i midten af Danmarks største byer. Vi kan godt gøre begge, og staten kan også godt kun gøre den ene, men jeg nægter at blive ved med at høre argumenter om at offentlig transport ikke dur, og er dyr, og DSB dit og Banedanmark dat, når staten betaler folk for at købe en bil, den dyreste og mest ineffektive form for transport.
Bil-transport er allerede den mest stats-betalte form for transport.