cross-posted from: https://lemy.nl/post/4043078
Een bestuurder van een fatbike is zondagmiddag beboet omdat hij met zijn fatbike honderd kilometer per uur reed. Dat meldt de politie Boxtel, Vught en Sint-Michielsgestel op Instagram.
cross-posted from: https://lemy.nl/post/4043078
Een bestuurder van een fatbike is zondagmiddag beboet omdat hij met zijn fatbike honderd kilometer per uur reed. Dat meldt de politie Boxtel, Vught en Sint-Michielsgestel op Instagram.
Yup, maar dan zonder verzekering, nummerplaat en met een frame en remmen die daar totaal niet op berekend zijn. De fatbiker mag blij zijn dat ze hem gestopt hebben voordat hij iemand aangereden heeft of onderuit gaat een onder een auto beland of zoiets.
Hij hat prima organdonateur kunnen worden. Weer heeft de politie iemand van het goede spel tegengehouden 😢
(Maar serieus, ik ben met je eens. Die gast is een levensgevaar voor iedereen en zich zelfs)