• itsjustachairmary@lemmy.world
    link
    fedilink
    Nederlands
    arrow-up
    5
    ·
    18 days ago

    Het is gewoon een goed idee om meerdere waarschuwingssystemen te hebben voor het geval dat er iets uitvalt. Die catastrofale crash van KPN een paar jaar geleden bewijst maar weer dat de NLAlert ook kwetsbaar kan zijn.

  • ReluctantZen@feddit.nl
    link
    fedilink
    Nederlands
    arrow-up
    2
    ·
    15 days ago

    Lijkt me ook niet meer dan normaal. Het is onderdeel van het systeem dat burgers beschermd.