You must log in or # to comment.
Het is gewoon een goed idee om meerdere waarschuwingssystemen te hebben voor het geval dat er iets uitvalt. Die catastrofale crash van KPN een paar jaar geleden bewijst maar weer dat de NLAlert ook kwetsbaar kan zijn.
Misschien een beetje ouderwets, maar zeker effectief. Fijn dat dit blijft bestaan.
Lijkt me ook niet meer dan normaal. Het is onderdeel van het systeem dat burgers beschermd.




