You must log in or # to comment.
Det bliver drøngodt, så kan vi komme ud og opleve Koldingfjordbroen, Rebild Bjerge og Tomstoms-land
Og lige pludselig bliver det til en betalt feature :D
Så nu ved man, at man ikke skal have en volvo
Ejes Volvo ikke af et kinesisk firma alligevel? Så hvis man ikke vil støtte Kina så skulle man allerede holde sig fra dem.
Jo åbenbart.



